Anni Sinnemäki: Kuinka tuoda viestejä päättäjille

Helsingin kaupungin apulaispormestari Anni Sinnemäki pitää esityksen ”Kuinka tuoda viestejä päättäjille”. Esitys on osa Kirjastoseuran 10.2.2021 järjestämää Kuntavaikuttaminen ja kirjastot -webinaaria. Webinaarissa pureuduttiin siihen, miten kirjastot saadaan näkyviin kuntavaaleissa.

Kirjastoseura järjestää yhteistyössä Kirjastokaistan kanssa kolmen jakson mittaisen webinaarisarjan kevään 2021 aikana. Webinaarien sisällöllisestä suunnittelusta vastasi Kirjastoseuran tuottaja Pirjo Soininen. Tässä ensimmäisessä webinaarissa puhuivat Anni Sinnemäen lisäksi Suomen kirjastoseuran toiminnanjohtaja Rauha Maarno ja Espoon kirjastopalveluiden johtaja Jaana Tyrni. Lisäksi webinaarissa kuultiin Demos Helsingin konsultin Maria Malhon puheenvuoro kirjastojen merkittävyydestä kunnissa ja yhteiskunnassa.

Kirjastoseuran Tärkeintä kirjastossa -kampanjasivusto
Kaikki Kuntavaikuttaminen ja kirjastot -webinaarin esitykset