Anna Koivisto: Käytännön työkaluja some-näkyvyyden parantamiseksi

Johtava viestintäkonsultti Anna Koivisto Viestintätoimisto Telegraafista pitää esityksen ”Käytännön työkaluja some-näkyvyyden parantamiseksi”. Esitys on osa Turun AKEn 18.2.2021 järjestämää kirjastojen näkyvyyteen keskittynyttä koulutuspäivää. Koulutuspäivä koostui aamupäivän luento-osuudesta sekä iltapäivän työpajaosuudesta. Kirjastokaista oli kumppanina mukana webinaarina toteutetussa aamupäivän luento-osuudessa.

”Kirjastojen näkyvyys: miksi ja miten?” -koulutuspäivässä puhuivat Anna Koiviston lisäksi kirjastopalvelujohtaja Rebekka Pilppula Turun kaupunginkirjastosta, Kirjastoseuran toiminnanjohtaja Rauha Maarno sekä kirjastoalan moniosaaja ja kysytty kouluttaja Päivi Jokitalo.

AKE on lyhenne, jota käytetään alueellisesta kehittämistoiminnasta. Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueellista kehittämistehtävää hoitaa Turun kaupunginkirjaston AKE-väki eli Turun AKE. Maassamme on yhteensä yhdeksän AKE-aluetta ja lisäksi toimii valtakunnallinen kehittämisyksikkö, VAKE.

Kirjastojen näkyvyys -webinaarin esitykset
Turun AKE Lounais-Suomen kirjastojen extranetissa