5 askelta kohti Helsingin IFLAA – Askel 4: Vuosi aikaa Suomen IFLA-konferenssiin. Mitä tänä aikana tapahtuu?

Vuonna 2012 IFLA-konferenssin järjestäjämaana toimii Suomi. Suomen kansallinen komitea alajaostoineen on ollut toiminnassa jo pitkään. Suomen IFLA-konferenssi suunnitellaan ja järjestetään yhteistyössä IFLA:n, kansainvälisen konferenssitoimiston ja suomalaisen organisaation kanssa.

Viisi askelta kohti Helsingin IFLA-konferenssia -sarjan neljännessä osassa luodaan katsaus siihen mitä ennen Helsingin IFLA-konferenssia tapahtuu. Asiasta kertoo Helsingin kaupunginkirjaston kirjastotoimenjohtaja ja IFLA:n Suomen kansallinen järjestelykomitean (NC) puheenjohtaja Maija Berndtson. Sarja on tehty Puerto Ricon IFLA-konferenssissa elokuussa 2011.

Lisätietoa:
Viisi askelta kohti Helsingin IFLA-konferenssia -sarja