Vesna Haglund: Palapelin monet mahdollisuudet kirjastossa

Youtube-videoiden tekstityspainikkeen saat esille käynnistämällä videon.

Vaasan kaupunginkirjaston kirjastovirkailija Vesna Haglundin puheenvuoro Pelit ja pelillinen oppiminen kirjastossa -koulutuspäivästä 12.10.2023, jonka Lahden AKE järjesti Zoomissa.

Digitaalisten pelien maailma voi tuntua vieraalta niille, jotka eivät pelaa. Mikä peleissä viehättää? Miksi jotkut uppoutuvat pelaamiseen niin täysin? Entä mitä sellaista pelit voivat tarjota, mitä muu taide tai viihde ei?

Lahden ja Vaasan alueellisten kehittämiskirjastojen yhteisessä koko päivän webinaarissa pohdittiin pelien ja pelillisen oppimisen mahdollisuuksia kirjastossa.

Video on tuotu Kirjastokaistalle Lahden AKE:n YouTube-kanavalta.

Lisätietoa:
Koulutuspäivän kaikki esitykset
Lahden AKE:n YouTube-kanava

Videon tuotanto: Lahden kaupunginkirjaston alueellinen kehittämistehtävä