Uusi sarja kirjallisuuden ystäville: Kirjailijan kuulustelu

Kirjastokaistalle saapuvista ohjelmatoiveista ykkösenä ovat vuodesta toiseen kirjallisuusohjelmat. Halusimme vastata tänäkin keväänä toiveisiin ja ideoimme uuden sarjan. Hämärissä tunnelmissa tehty Kirjailijan kuulustelu -sarja on nyt julkaistu ja se on kaikkien kirjallisuuden ja lukemisen ystävien katsottavissa ja jaettavissa.

Kuusi kirjailijaa saa kutsun kuulusteluun. Kutsuviestin lukemisen jälkeen saimme heiltä vastauksia: ”Kuulostaa hauskalta. Tulen!” Luit oikein. Noin lähti liikkeelle Kirjastokaistan uuden Kirjailijan kuulustelu -sarjan esiintyjien värvääminen. Sarjan puitteet on luotu tummissa sävyissä, mutta sydämet sykkivät tietenkin lukemisen ja hyvien kirjojen puolesta.

Mukana sarjassa ovat kirjailijat Petra Forsten, Tuomas Muraja, Juuli Niemi, Juha Itkonen, Juha-Pekka Koskinen ja Riikka Ala-Harja. Upeita kaikki kuusi! Kuulustelijan roolissa loistaa näyttelijä Sara Paasikoski. Kirjailijat pääsevät vastaamaan hämärässä huoneessa kuulustelijan esittämiin kysymyksiin. Oletko kirjoittanut hiljattain uuden teoksen? Jos olet, niin tunnusta ja kerro teoksestasi! Kuulustelussa paljastetaan niin tietoja kirjallisesta tuotannosta kuin mahdollisesta inspiraation valtaan joutumisestakin.

Nautinnollisia hetkiä kirjallissuusarjan parissa:
Kirjailijan kuulustelu -sarja

Löydät sarjan teaser-videon: