Tulossa löytöretkiä musiikkiosastoilla muusikoiden kanssa

Mitä tapahtuu, kun muusikko saa kutsun kirjaston musiikkiosastolle ja tehtävän poimia sieltä kolme vinkkiä? Se paljastuu syyskuussa, kun julkaisemme Löytöretki musiikkiosastolla -sarjan osat. Mukana sarjassa ovat Marko Annala, Aija Puurtinen, Jukka Nousiainen ja Kauko Röyhkä.

Jokaisena syyskuun keskiviikkona avautuu yksi uusi osa. Viisiminuuttiset videot ovat katsottavissa Kirjastokaistalla, YouTube-kanavallamme sekä Facebook-videoina. Lisäksi löydät kuhunkin artistiin liittyvät artikkelit Musiikkikirjastot.fi-sivustolta.

Seuraa sarjaa ja kuule miltä kirjasto näillä löytöretkillä näyttää ja kuulostaa!

”Kannattaa katsoa kirjastoja vähän monipuolisempanakin asiana kuin pelkkänä kirjojen lainauspaikkana.”
– Marko Annala –

”Olen aika häkeltynyt siitä mikä tämä tarjonta täällä nykyään on.”
– Aija Puurtinen –

”En olo tämmöisestäkään tiennyt. Ihan pakko ottaa kyllä tääkin vielä!”
– Jukka Nousiainen –

”Näissä kirjastojutuissa on se hyvä, että voi kokeilla kaikenlaisia outoja musiikkijuttuja ja katsoa jos niistä löytää jotain jännää. Tarvitsen koko ajan jotain uutta. Se virkistää mun omaa luovuutta.”
– Kauko Röyhkä –

Löytöretkellä musiikkiosastolla -sarjan teaser-video

Sarjan osat julkaistaan keskiviikkoisin syyskuussa 2019:
Kirjastokaistalla
Facebookissa