Teemu Leinonen ja Kati Alha Kirjasto osaamisen menestystekijänä -webinaarissa

Aluehallintovirastot järjestivät Kirjasto osaamisen menestystekijänä -webinaarin 23.5.2023. Tämä tallenne sisältää kaksi luentoa, jotka kuulemme webinaarin juontaja ylitarkastaja Marko Ojalan johdannon jälkeen.

• Kuinka rakentaa oppimiselle tilaa?
    professori Teemu Leinonen, Aalto-yliopisto
  • OASIS-tila ja oppimisen moniaistisuus
    yliopistonlehtori Kati Alha, Tampereen yliopisto

Kirjastolailla pyritään edistämään mahdollisuuksia elinikäiseen oppimiseen ja osaamisen kehittämiseen. AVI Kirjastotoimen järjestämässä webinaarissa pohditaan, mitä tämä rooli tarkoittaa kirjastoille. Koulutuksessa käsitellään oppimisen tiloja, yhteiskehittelyä, oppimisen moniaistisuutta sekä kuullaan työmuodoista, joilla kirjastot ovat tukeneet oppimista.

Koulutus on jälkimmäinen osa kaksiosaista kokonaisuutta. Aiempi webinaari järjestettiin 2.5.2023 ja sen aiheena oli Osaaminen kirjaston menestystekijänä.

Lisätiedot:
Kirjasto osaamisen menestystekijänä -webinaarin molemmat osat
Osaaminen kirjaston menestystekijänä -webinaarin molemmat osat
Peruspalvelujen saatavuuden arviointi AVI:n sivuilla
Peruspalvelujen arviointi 2021 – Yleiset kirjastot (.pdf)

Videon tuotanto: Taustamarkkinat BGMT