Sivupiiri vinkkaa: Satu Kivinen – Pese hampaat ennen kuin pussaat

Sivupiirin traileri Satu Kivisen kirjasta Pese hampaat ennen kuin pussaat (Otava, 2018).

Kunpa olisi poikaystävä ja edes B-kupin tissit! Päiväkirja paljastaa 14-vuotiaan Sofian haaveet ja inhokit. Hulvaton esikoisromaani. Kummitäti luonnehtisi Sofiaa rasittavaksi takapenkin teiniksi, paras ystävä Iines taas laiskimukseksi. Omasta mielestään Sofia on varsin mukiinmenevä olemattomia tissejä lukuun ottamatta. Hän rakastaa pizzaa ja listojen laatimista. Hän pystyy kertomaan Salattujen elämien juonenkäänteet 10 vuoden ajalta. Hän on perillä muotivillityksistä. Hän saa pierun tulemaan tahdonvoimalla. Hänen tulevaisuuden suunnitelmissaan Hollywood ei ole pois suljettu vaihtoehto. Sofiasta ei ole mitään järkeä himmailla puolivaloilla: elämä on ihanaa! (Tekstin lähde: Otava)

Satu Kivinen Sivupiirissä
Teos Sivupiirissä
Teos Sivupiirin Päivän täkynä