Sivupiiri vinkkaa: Karen M. McManus – Yksi meistä on seuraava

Sivupiirin traileri Karen M. McManusin kirjasta Yksi meistä on seuraava (WSOY, 2020). Kirjan on suomentanut Inka Parpola.

Kumman sinä valitsisit: nöyryyttävän salaisuuden paljastumisen vai kohtalokkaan vaarallisen tehtävän?
Bayview’n lukiota alkaa piinata uusi oppilaiden menneisyyttä syynäävä painajainen. Tällä kertaa kyseessä on peli – totuus vai tehtävä. Kun ensimmäinen uhri ei halua pelata, hänen puolestaan valitaan totuus. Erityisen synkkä paljastus tekee kerralla selväksi, että tässä pelissä valitaan aina tehtävä.
Lopulta peliin mukaan pakotetut joutuvat taistelemaan jopa hengestään. Nuoret ovat omillaan, sillä Maeve on oppinut sisarensa Bronwynin kohtalosta: poliisin apuun ei kannata luottaa. (Tekstin lähde: WSOY)

Karen M. McManus Sivupiirissä
Teos Sivupiirissä

Löydät tämän videon myös muista Kirjastokaistan kanavista:
YouTube-video

iMovie-video: Katja Kyllönen