Sivupiiri vinkkaa: Jason Reynolds – Minuutin mittainen ikuisuus

Sivupiirin Henriika vinkkaa erilaisia nuortenkirjoja. Lukuvinkkinä Jason Reynoldsin Minuutin mittainen ikuisuus (Otava, 2021). Kirjan on suomentanut Niko Toiskallio. Mukana vinkkivideoilla on myös Henriikan Astrid-koira.

Kolme sääntöä: älä itke, älä vasikoi, kosta. Viisitoistavuotias Will on matkalla kostamaan veljensä Shawnin murhan. Ase on hankittu, ja koston ja Willin välissä on enää seitsemän kerroksen hissimatka. Will tietää, kenen on maksettava hengellään Shawnin kuolema ‒ vai tietääkö? Kuudenkymmenen sekunnin odotus ja hississä kohdatut ihmiset herättävät lisää kysymyksiä. Tarina täydentyy kerros kerrokselta, säe säkeeltä. (Tekstin lähde: Otava)

Teos Sivupiirissä
Lisää Sivupiirin vinkkivideoita

Löydät tämän videon myös:
Sivupiirin Instagramista
Kirjastokaistan Facebookista