Sivupiiri vinkkaa: Holly Bourne – Mikä kaikki voi mennä pieleen?

Sivupiirin traileri Holly Bournen kirjasta Mikä kaikki voi mennä pieleen? (Gummerus, 2017). Kirjan on suomentanut Kristiina Vaara.

Amber kaipaa edes ripausta rakkautta. Hänen äitinsä on muuttanut Kaliforniaan, mennyt uusiin naimisiin ja muuttunut ihan vieraaksi ihmiseksi. Amber toivoo kuitenkin, että pesti kesäleirin apuohjaajana äidin luona muuttaisi kaiken. Hänen pitää vain saada äitinsä irti perseleuka-Kevinin otteesta.
Ja sitten on koulun suosituin poika Kyle. Hän on fiksu, hauska, PIDEMPI KUIN AMBER ja häiritsevän kiva. Voisiko hän olla muka oikeasti kiinnostunut sarkastisesta Amberista, joka on varsinainen cheerleaderin vastakohta? Ja voiko Amber uskoa olevansa rakastamisen arvoinen, kun tärkeät ihmiset hänen elämässään ovat aiheuttaneet vain pettymyksiä? Ihastuksesta nyt ei voi ainakaan seurata mitään hyvää, kun kaikki muukin menee aina pieleen.
(Tekstin lähde: Gummerus)

Holly Bourne Sivupiirissä
Teos Sivupiirissä

Löydät tämän videon myös muista Kirjastokaistan kanavista:
YouTube-video

iMovie-video: Katja Kyllönen
Tunnus: Panu Somerma
Kuvat: pixabay.com/fi
Musiikki: Eternal Terminal Kevin MacLeod (incompetech.com)
Licensed under Creative Commons: By Attribution 3.0 License
Tuotanto: Sivupiiri ja Kirjastokaista – Kirjastot.fi, 2018