Sivupiiri vinkkaa: Cara Delevingne – Mirror, mirror

Sivupiirin traileri Cara Delevingnen kirjasta Mirror, mirror (WSOY, 2018). Kirjan on suomentanut Ulla Selkälä.

Ystävä, rakastaja, uhri, petturi – mitä näet, kun katsot peiliin?
Supertähti Cara Delevingnen väkevä esikoisromaani ystävyydestä, identiteetistä ja ulkokuoren petollisuudesta.
Red, Leo, Rose ja Naomi ovat sopeutumattomia – jokaisella on omat mustat pisteensä ja tapansa selvitä niistä. Turvallisuutta tuo bändi, Mirror, Mirror, ja treenit ovatkin ainoa paikka, missä nuoret saavat olla oma itsensä.
Sitten Naomi löydetään puolikuolleena Thames-joen saastan joukosta, ja poliisi uskoo hänen yrittäneen itsemurhaa. Ystävät ovat järkyttyneitä, heidän piti suojella toisiaan, mutta kukaan ei tajunnut, kuinka rikki Naomi oli. Kuinka hyvin he loppujen lopuksi tuntevat toisensa?
Asiat eivät kuitenkaan ole niin kuin niiden halutaan uskotella olevan: matkalla totuuteen Red, Leo ja Rose joutuvat kääntymään kohti itseään, toisiaan ja pahuutta, joka väijyy pinnan alla.
(Tekstin lähde: WSOY)

Cara Delevingne Sivupiirissä
Rowan Coleman Sivupiirissä
Teos Sivupiirissä