Sivupiiri vinkkaa: Ashley Elston – 10 x sokkotreffit

Sivupiirin Henriika vinkkaa erilaisia nuortenkirjoja. Lukuvinkkinä Ashley Elstonin jouluinen romanttinen komedia 10 x sokkotreffit (WSOY, 2020). Kirjan on suomentanut Inka Parpola. Mukana vinkkivideoilla on myös Henriikan Astrid-koira.

10 x sokkotreffit on kuin Let It Snow ja Love, Actually yhdessä paketissa. Sophien poikaystävä jättää hänet juuri ennen joulua. Sydän murskana Sophie lähtee joulunviettoon ja joutuu kohtaamaan koko hervottoman amerikkalais-sisilialaisen sukunsa. Tyttöä lohduttaakseen isoäiti keksii ”kivan idean”: kymmenen sukulaista saa järjestää Sophielle sokkotreffit eri illoille. Alkaa tapahtumien ketju, jonka edetessä Sophie oppii paljon omasta sydämestään…”. (Lähde: WSOY)

Teos Sivupiirissä
Lisää Sivupiirin vinkkivideoita

Löydät tämän videon myös:
Sivupiirin Instagramista
Kirjastokaistan Facebookista