PiKe-webinaari #1: Työtä parempien kirjastojen puolesta – Suomen kirjastoseura tutuksi

Livestream-tallenne, jossa Suomen kirjastoseuran toiminnanjohtaja Rauha Maarno kertoo ajankohtaisista jäsenasioista, Kirjastolehdestä, tulevista kampanjoista ja Kirjastoseuran vaikuttamistyöstä PiKe-webinaarissa 2.2.2018.

Mitä ammattilainen saa Suomen kirjastoseurasta? Mitkä teemat puhuttavat kansainvälistä kirjastoyhteisöä? Näihin ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen tästä maailman ensimmäisestä PiKe-webinaarista.

Video on tuotu Kirjastokaistalle Pirkanmaan ja Keski-Suomen kirjastojen alueelliselle kehittämistehtävän, PiKen kirjastoklubin YouTube-kanavalta.

Lisätiedot:
Suomen kirjastoseura
Kirjastolehti
Tampereen AKE: akepike.fi
PiKen kirjastoklubin YouTube-kanava

Videon tuotanto: Tampereen kaupunginkirjasto, alueellinen kehittämistehtävä