Mun tarina -hankkeen virtuaalinen päätöstilaisuus

Mitä on lavarunous? Mun tarina -hanke vei lavarunoutta ja spoken wordia lukioihin ja kohtasi yli 2000 nuorta. Hankkeen tulokset esiteltiin Lukuviikolla torstaina 23.4. klo 14 virtuaalisessa päätöstapahtumassa. Tuloksia esittelivät hankkeen taiteelliset suunnittelijat Aura Nurmi ja Talent Suomi -ohjelmasta tuttu Juho Kuusi. Tapahtuma on katsottavissa Kirjastokaistan verkkosivulla sekä Lukukeskuksen FB-sivulla.

Mun tarina – lavarunous ja spoken word reittinä nuorten itseilmaisuun
Mun tarina -hanke luo uusia uskottavia polkuja nuorten kirjoittamisen, lukemisen ja itseilmaisun maailmaan. Koneen Säätiön mahdollistamassa kolmivuotisessa hankkeessa tutkittiin lavarunouden ja spoken wordin hyödyntämistä opetuksessa ja nuorten toimijuuden ja hyvinvoinnin vahvistamisessa.

Lisätiedot:
Tietoa hankkeesta Lukukeskuksen sivuilla