Minna Karvonen: Tietopoliittisen selonteon valmistelu – puhetta ja kirjoitusta luottamuksesta ja etiikasta

Livestream-tallenne, jossa johtaja Minna Karvonen opetus- ja kulttuuriministeriöstä pitää esityksen ”Tietopoliittisen selonteon valmistelu: puhetta ja kirjoitusta luottamuksesta ja etiikasta”.

Opetus- ja kulttuuriministeriön Kirjastopäivät kokoaa kirjastoammattilaisia yhteen. Vuoden 2018 Kirjastopäivät järjestettiin 7.11. ja 8.11. Säätytalolla Helsingissä. Vuonna 2018 Kirjastopäivillä keskityttiin mm. lukutaitoon sekä luottamuksen ja eettisyyden teemoihin kirjastojen, tutkijoiden ja kansalaisten näkökulmasta.

Lisätietoa:
Kirjastot OKM:n sivuilla