Mervi Heikkilä: Erilaiset lukijat ja lukemisen edistäminen

Kehityspäällikkö Mervi Heikkilä Seinäjoen kaupunginkirjaston lasten ja nuorten lukemista edistävien kirjastopalvelujen valtakunnallisesta erityistehtävästä Ertestä pitää esityksen ”Erilaiset lukijat ja lukemisen edistäminen”. Esitys on osa Kuopion kaupunginkirjaston Lukukoirakko lukemisen edistäjänä kirjastossa -hankeen 17.1.2024 järjestämää webinaaria. Lukukoirakko kirjastossa -webinaari koostui kuudesta puolen tunnin pituisesta esityksestä.

Vaikka hanke keskittyi kirjastojen näkökulmaan lukukoiratoiminnassa, on sekä webinaarissa että materiaaleissa paljon kiinnostavaa tietoa myös lukukoirien ohjaajille ja lukukoiratoiminnasta kiinnostuneille.

Kaikki webinaarin 6 esitystä
Lukukoirakko kirjastossa -materiaalit