Mervi Alaoutinen: Matalan kynnyksen kirjastoelämyksiä lapsille, nuorille ja vähän aikuisillekin

Youtube-videoiden tekstityspainikkeen saat esille käynnistämällä videon.

Teams-tallenne, jossa Mervi Alaoutinen Luumäen kunnankirjastosta pitää esityksen ”Matalan kynnyksen kirjastoelämyksiä lapsille, nuorille ja vähän aikuisillekin.” Esitys on osa Lahden AKE:n 10.9.2021 järjestämää Pienten kirjastojen tapahtumapäivää, jossa kuultiin kiinnostavia esimerkkejä kirjastojen tapahtumakonsepteista. Mukana on niin etäyhteydellä kuin kirjastoissa järjestettyjä tapahtumia. Koulutuspäivän esiintyjät kertovat, mitkä yhteistyökumppanuudet heillä ovat toimineet, sekä muita vinkkejä siihen, kuinka pienillä resursseilla pystytään tuottamaan hienoja tapahtumasisältöjä. Koulutuspäivä oli suunnattu erityisesti pienissä kirjastoissa työskenteleville, joiden tehtävänkuvaan kuuluu tapahtumatuotantoa, sekä muille aiheesta kiinnostuneille.

Video on tuotu Kirjastokaistalle Lahden AKE:n YouTube-kanavalta.

Kaikki Pienten kirjastojen tapahtumapäivän esitykset
Esityksen diat (pdf)
Lahden AKE: Kirjastoklubi, koulutusarkisto
Lahden AKE:n YouTube-kanava