Merja Taavila: Ammattikoulun lukudiplomi Lahdessa

Livestream-tallenne, jossa Merja Taavila Lahden kaupunginkirjastosta pitää esityksen ”Ammattikoulun lukudiplomi Lahdessa”. Esitys on osa ”Sisältö elämään” vinkkaus- ja mediakasvatuskoulutusta, joka pidettiin Lahden kaupunginkirjaston Monitoimitilassa 28.8.2019.

Lahdessa ja Imatralla järjestettiin elokuussa 2019 vinkkaus- ja mediakasvatuskoulutukset, joissa oli tarjolla työkaluja ja vertaistukea erilaisten ryhmäkäyntien suunnitteluun ja toteuttamiseen. Koulutuspäivässä mietittiin osallistavia menetelmiä ryhmänohjauksessa sekä jaettiin vinkkejä ohjaustilanteiden elävöittämiseen ja hallintaan. Koulutuksen järjesti Lahden kaupunginkirjasto, alueellinen kehittämistehtävä.

Video on tuotu Kirjastokaistalle Lahden AKE:n YouTube-kanavalta.

Lisätiedot:
Koulutuksen ilmoitus
Lahden AKE: Kirjastoklubi, koulutusarkisto
Lahden AKE:n YouTube-kanava

Videon tuotanto: Lahden kaupunginkirjasto, alueellinen kehittämistehtävä