Merita Ronkainen: Kirjakutsut 2021 – Kuvakirjat, sadut & runot

Youtube-videoiden tekstityspainikkeen saat esille käynnistämällä videon.

Merita Ronkainen esittelee poimintoja vuoden 2020 kuvakirjoista, saduista ja runoista PiKe-alueen kirjakutsujen lasten päivässä. PiKe-alueen huippuammattilaiset esittelivät vuoden 2020 lasten- ja nuortenkirjasatoa tilaisuudessa, joka oli ensimmäistä kertaa kaksipäiväinen. Ensimmäisenä päivänä keskityttiin lasten aineistoihin, toisena päivänä painotuksena olivat nuorten sisällöt.

AKE on lyhenne, jota käytetään alueellisesta kehittämistoiminnasta. Pirkanmaan ja Keski-Suomen alueellista kehittämistehtävää hoitaa Tampereen kaupunginkirjaston eli AKE Pike.

Video on tuotu Kirjastokaistalle Pirkanmaan ja Keski-Suomen kirjastojen alueellisen kehittämistehtävän, PiKen kirjastoklubin YouTube-kanavalta.

Kaikki kirjakutsujen 2021 videot
Teoslistat ja tarkemmat tiedot Tampereen AKE:n akepike-sivuilla
Tampereen AKE: akepike.fi
PiKen kirjastoklubin YouTube-kanava