Linda Mannila: Näin teet digitaalisen pakopelin

Youtube-videoiden tekstityspainikkeen saat esille käynnistämällä videon.

Zoom-tallenne, jossa tutkija, yhteiskunnallinen yrittäjä ja puhuja Linda Mannila pitää esityksen ”Näin teet digitaalisen pakopelin”. Osuuden lopuksi yksi koulutuspäivän järjestäjistä, Anneli Haapaharju Vaasan alueellisesta kehittämiskirjastosta, tutkii Marttisen kanssa chatista tulleita kommentteja.

Esitys on osa Lahden ja Vaasan alueellisten kehittämiskirjastojen 13.10.2022 järjestämää ”Lakepampas-pelikulttuurifestivaali 2 — Pelit yhteiskunnassa, kulttuurissa ja kirjastossa” -täydennyskoulutuspäivää.

Toisella Lakepampas-pelikulttuurifestivaalilla käsiteltiin sitä, millainen vaikutus peleillä ja pelikulttuurilla on yhteiskuntaamme, miten pelit ovat läsnä tavalla tai toisella jokaisen elämässä ja millä tavoin pelit ja pelillisyys nivoutuvat kirjastoalan asiantuntijuuteen ja kirjaston palveluihin.

Video on tuotu Kirjastokaistalle Lahden AKE:n YouTube-kanavalta.

Kaikki Lakepampas-pelikulttuurifestivaali 2022 esitykset
Kaikki Lakepampas-pelikulttuurifestivaali 2021 esitykset
Koulutuspäivän materiaalit
Linda Mannilan kotisivut