Liisa Hopia: Nuorten tietokirjat 2019

Livestream-tallenne, jossa Liisa Hopia Tampereen kaupunginkirjastosta pitää esityksen ”Nuorten tietokirjat”.

Esitys on osa Irjan päivän kirjakutsut -koulutuspäivää, jossa PiKe-alueen ammattilaiset esittelivät vuoden 2019 lasten- ja nuortenkirjasatoa. Esitykset muodostavat kattavan katsauksen vuoden parhaimpiin ja kiinnostavimpiin teoksiin. Tilaisuus lähetettiin suorana Tampereen pääkirjasto Metsosta 30.1.2020. Tilaisuuden järjesti Tampereen kaupunginkirjasto. Tampereen kaupunginkirjastolla on alueellinen kehittämistehtävä Pirkanmaan ja Keski-Suomen alueella.

Esityksen diat
Irjan päivän kirjakutsujen kaikki esitykset
AkePiKe-sivusto

Stream: Panu Somerma ja Mikko Helander