Lauri Pulkkinen: Miten vedän sarjakuvatyöpajan?

Opetusvastaava Lauri Pulkkinen Sarjakuvakeskuksesta pitää esityksen ”Miten vedän sarjakuvatyöpajan?” Esitys on osa ”Lasten ja nuorten sarjakuva – tänään ja huomenna” -webinaaria, jonka Lastenkirjainstituutti ja Suomen kirjastomuseo järjestävät 7.10.2021. Webinaarin ohjelmassa kuultiin ohjeistusta sarjakuvatyöpajan pitämiseen, tietoa sarjakuvan tiestä kirjastoihin, sarjakuvavinkkausta ja sarjakuvan tekijöiden puheenvuoro.

Sarjakuvakeskus on keväällä 2008 Helsinkiin perustettu sarjakuva-alan itsenäinen kulttuurikeskus, jonka taustalla toimii Suomen sarjakuvaseura ry. Sarjakuvakeskuksella järjestetään muun muassa kursseja aikuisille, nuorille ja lapsille. Sarjakuvaopetusta tarjotaan aloittelijoista ammattilaistasolle asti. Kursseja järjestetään myös verkossa.

Mihen kasvot. Tekstinä Miten vedän sarjakuvatyöpajan.

Seminaarin kaikki esitykset
Sarjakuvakeskuksen verkkosivut