Kirjavinkkaus: E. Lockhart – Me olimme valehtelijoita

Vinkkari Annukka Saramäki Hervannan kirjastosta Tampereelta vinkkaa luettavaa nuorille. Lukuvinkkinä E. Lockhartin Me olimme valehtelijoita (WSOY, 2021). Kirjan on suomentanut Riina Vuokko.

Sinclairin kaunis, rikas ja menestynyt perhe vietti täydellisiä kesiä yksityissaarella Massachusettsin rannikolla. Sitten eräänä kesänä tapahtui onnettomuus.
Cadence oli onnettomuuden aikaan viisitoistavuotias, eikä kahta vuotta myöhemminkään muista tapahtumista kuin välähdyksiä. Menneisyys ei kuitenkaan jätä häntä rauhaan. Mitä todella on tapahtunut – ja kuka valehtelee kenelle? (Tekstin lähde: WSOY)

Video on tuotu Kirjastokaistalle Tampereen kaupunginkirjaston YouTube-kanavalta.

Lisää vinkkivideoita nuorille Kirjastokaistalla
Teos Sivupiirissä