Kirjavinkkaus: Holly Jackson – Kiltin tytön murhaopas

Youtube-videoiden tekstityspainikkeen saat esille käynnistämällä videon.

Vinkkari Annukka Saramäki Hervannan kirjastosta Tampereelta vinkkaa luettavaa nuorille. Lukuvinkkinä Holly Jacksonin Kiltin tytön murhaopas (Karisto, 2022). Kirjan on suomentanut Leena Ojalatva.

Viisi vuotta sitten Sal Singh murhasi tyttöystävänsä Andie Bellin. Poliisi tietää, että Sal teki sen. Kaikki kaupungissa tietävät, että Sal teki sen.
Mutta murhan jälkimaininkien kalvamassa pikkukaupungissa kasvanut Pippa Fitz-Amobi ei ole asiasta niin varma. Kun Pippa valitsee tapauksen kouluprojektinsa aiheeksi, hän pääsee perille salaisuuksista, joita joku on epätoivoisesti yrittänyt pimittää. Jos todellinen tappaja on edelleen vapaalla jalalla, kuinka pitkälle hän on valmis menemään salatakseen tekonsa? (Tekstin lähde: Karisto)

Video on tuotu Kirjastokaistalle Tampereen kaupunginkirjaston YouTube-kanavalta.

Lisää vinkkivideoita nuorille Kirjastokaistalla
Teos Sivupiirissä