Kirjavinkkaus: Emiko Jean – Tokion prinsessa

Youtube-videoiden tekstityspainikkeen saat esille käynnistämällä videon.

Vinkkari Annukka Saramäki Hervannan kirjastosta Tampereelta vinkkaa luettavaa nuorille. Lukuvinkkinä Emiko Jeanin Tokion prinsessa (Otava, 2021). Kirjan on suomentanut Susanna Sjöman.

Izumi on vähän tavallista hauskempi kalifornialainen 18-vuotias tyttö. Kun selviää, että hänen kauan kadoksissa ollut isänsä on Japanin tuleva keisari, ei viimeinen vuosi high schoolissa menekään suunnitelmien mukaan. Izumi matkaa Japaniin totuttelemaan prinsessan rooliin. Opittavaa on paljon: kieli, kulttuuri, komean henkivartija Akion mielenliikkeet…
Ainutlaatuinen, syötävän suloinen romanttinen komedia.
(Tekstin lähde: Otava)

Video on tuotu Kirjastokaistalle Tampereen kaupunginkirjaston YouTube-kanavalta.

Lisää vinkkivideoita nuorille Kirjastokaistalla
Teos Sivupiirissä