Kirjastokaista – Bibliotekskanalen – Library Channel: 10

Nyt on juhlan paikka! Kirjastokaistalla on synttärit. Kaikki lähti liikkeelle tehtävästä pilotoida kirjaston verkkotelevisiotoimintaa. 29.3.2020 tulee kuluneeksi 10 vuotta siitä, kun julkaisimme oman käyttöliittymän ja palvelu sai nimen Kirjastokaista.

Usein parhaat syntymäpäiväpuheet ovat lyhyitä. Niin on tämäkin. Puhukoot tuottamamme ohjelmat puolestaan. Aivan mahtavaa, että katsotte, kuuntelette ja jaatte. Kiitos teille kumppanit, seuraajat ja kanssamatkaajat. Paljon on matkalla tehty ja opittu ja paljon tullaan vielä tekemään ja oppimaan!

– Riitta, Panu ja Mikko –

PS. Syntymäpäiväsankari on avoinna 24/7. Jos haluatte jotenkin muistaa sankaria, niin viettäkää aikaa ohjelmiemme parissa. Emmekä laita pahaksemme, jos kerrotte Kirjastokaistasta muillekin.

Lisää:
Kirjastokaista (suomeksi puhutut ja/tai tekstitetyt ohjelmat)
Bibliotekskanalen  (ruotsiksi puhutut ja/tai tekstitetyt ohjelmat)
Library Channel  (englanniksi puhutut ja/tai tekstitetyt ohjelmat)
Kirjastokaista Facebookissa
Kirjastokaista Twitterissä