Kirjastojen tulevaisuus on digissä – Kohti yhden luukun e-kirjastoa -keynote-tilaisuus

Millaisia kirjastot ovat 20 vuoden päästä? Entä miten niiden e-palveluja voisi parantaa jo nyt? Tunnin kestävässä keynote-tilaisuudessa kerrottiin Yleisten kirjastojen digitaalisen median palvelukonseptihankkeen tuloksista ja keskusteltiin kirjastojen tulevaisuudesta digitaalisessa maailmassa. Puhujina teknologiavaikuttaja Maria Ritola, kirjailija Katja Kallio ja kaupunginvaltuutettu, valtiosihteeri Olli-Poika Parviainen sekä Virva Nousiainen-Hiiri hankkeesta.

Etätapahtuman ohjelma 28.4.2021 klo 9–10:

• 9.00–9.05: Alkusanat: moderaattori Ilona Haahtela, Miltton
  • 9.05–9.20 Keynote-puheenvuoro: Maria Ritola, teknologiavaikuttaja ja perustaja, Iris.ai
  • 9.20–9.30 Hankkeen tulosten yhteenveto: Virva Nousiainen-Hiiri, Kirjastoverkon yhteisten palveluiden päällikkö, Helsingin kaupunginkirjasto
  • 9.30–9.50 Q&A: Kirjastojen tulevaisuus e-aineistojen näkökulmasta, keskustelijoina Virva Nousiainen-Hiiri, Katja Kallio ja Olli-Poika Parviainen.
  • 9.50–09.55 Loppusanat: Ilona Haahtela

Lisätiedot: