Kaustisen kirjaston lukutuokio: Varastettu vaivaisakka 1/3

Susanne Mikkola Kaustisen kirjastosta lukee YouTube-livessä Alina ja Kati Keski-Mäenpään kirjaa Varastettu vaivaisakka. Kirja luetaan kokonaisuudessaan kolmessa peräkkäisessä livessä. Tämä video on niistä osa 1.
Kirjan ääneen lukemiseen YouTubessa on saatu tekijöiden lupa.

Koko kylän väki hämmästyy, kun kirkon pihassa iät ja ajat seissyt maankuulu vaivaisakka katoaa. Se on varastettu! Ja todella huonoon aikaan, vain viikko ennen presidentin vierailua. Kuka voi olla niin röyhkeä, että vie ison puisen akan? Ja miksi? Ystävykset Taimi ja Luka perustavat salapoliisikerhon ja alkavat selvittää asiaa. Epäiltyjä löytyykin monia! Kirja soveltuu ala-asteikäisille. (Tekstin lähde: Suomen Lähetysseura).

Video on tuotu Kirjastokaistalle Kaustisen kirjaston YouTube-kanavalta.

Lisätietoa:
Kaustisen YouTube-kanava