Kaustisen kirjaston lukutuokio: Karoliina ja hullu huvipuisto 1/2

Susanne Mikkola Kaustisen kirjastosta lukee YouTube-livessä Tuula Kallioniemen kirjaa Karoliina ja hullu huvipuisto. Kirja luetaan kokonaisuudessaan kahdessa peräkkäisessä livessä. Tämä video on niistä osa 1.
Kirjan ääneen lukemiseen YouTubessa on saatu tekijän lupa.

Kesä ja huvipuisto! Voisi sitä kai huonomminkin lomansa viettää. Vallaton ja omapäinen Karoliina on päässyt huvipuistoon eikä reissusta tytön tuntien jää puuttumaan hullunkurisia käänteitä eikä ylen yllättäviä tapahtumia. Ennen kuin Karoliina edes huomaa, tulee hän lasketelleeksi luikuria oikein urakalla… Oikeasti hänen isänsä ei ole huvipuistossa pellenä…

Video on tuotu Kirjastokaistalle Kaustisen kirjaston YouTube-kanavalta.

Lisätietoa:
Kaustisen YouTube-kanava
Karoliina ja hullu huvipuisto Sivupiirissä
Karoliina ja hullu huvipuisto -lukutuokion molemmat osat

Videon tuotanto: Kaustisen kirjasto