Juhana Lassila: Suomen Kulttuurirahasto edistää lasten ja nuorten lukemista

Livestream-tallenne, jossa asiamies Juhana Lassila Suomen Kulttuurirahastosta pitää esityksen ”Suomen Kulttuurirahasto edistää lasten ja nuorten lukemista”. Juhana Lassila esittelee sekä Suomen Kulttuurirahaston historiaa ja toimintaa että heidän rahoittamiaan lukemisen edistämishankkeita.

Lastenkirjat esiin! -seminaari pidettiin 11.4.2019 Helsingin keskustakirjasto Oodissa. Lastenkirjainstituutti otti lasten- ja nuortenkirjallisuuden näkyvyyden ja saavutettavuuden vuoden 2019 teemaksi. Lastenkirjat esiin! -seminaari esitteli Lastenkirjainstituutin teemavuoden projektit Lukemon ja Lukuklaanin. Kirjakori-tilastojen pohjalta luotiin katsaus vuoden 2018 lasten- ja nuortenkirjatarjontaan. Seminaari on osa Lastenkirjat esiin! -hanketta, jota rahoittaa Suomen Kulttuurirahasto.

Lastenkirjat esiin! -seminaarin kaikki esitykset
Suomen Kulttuurirahasto