Heidi Eriksson: Lukuvuosi 2022 – Ihan scifi vuosi

Kirjastonhoitaja Heidi Eriksson Tampereen kaupunginkirjastosta pitää esityksen ”Ihan scifi vuosi”. Esitys on osa 2.12.2022 Tampereen Metson Lehmus-salissa järjestettyä ”Lukuvuosi 2022 – Poimintoja aikuisten kirjallisuudesta” -koulutuspäivää. Tilaisuuden järjesti Tampereen kaupunginkirjasto. Tampereen kaupunginkirjastolla on alueellinen kehittämistehtävä Pirkanmaan ja Keski-Suomen alueella.

Pääkirjasto Metson tietopalveluosaston kirjastonhoitajat esittelevät vuoden lopussa nostoja kuluvan vuoden aikuisten kirjallisuudesta. Puheenvuoroihin on valittu sisältöjä ja aineistoja laajasti tieto- ja kaunokirjallisuudesta. Kirjallisuuden ajankohtaisten ilmiöiden nostaminen on päivän keskiössä ja esitellyt sisällöt auttavat toimimaan kirjaston asiakaspalvelussa. Päivä on suunnattu kaikille asiakaspalvelutyötä tekeville kirjastolaisille ja se järjestetään nyt viidettä kertaa.

Koulutuspäivän kaikki videot
Kirjalista (pdf)