Harto Pönkä: Avoimet verkkosisällöt ja tekijänoikeudet

Livestream-tallenne, jossa sosiaalisen median ja koulutusteknologian asiantuntija Harto Pönkä Innowise Oy:stä pitää esityksen ”Avoimet verkkosisällöt ja tekijänoikeudet”. Esitys on osa aluehallintoviraston ”Kirjastojen lakipäivä IV – Tekijänoikeuksista, sopimuksista ja korvauksista” -koulutuspäivää, joka pidettiin 29.11.2019 Pasilan kirjaston auditoriossa.

Koulutuspäivässä kuultiin ajankohtaisia puheenvuoroja ja tietoiskuja Kopioston, Sanaston ja YLEn edustajilta. Lisäksi Harto Pönkä luennoi monilukutaidon osaamisen tärkeydestä̈ sosiaalisessa mediassa. Pönkä pohtii esityksessään myös ilmaisen verkkosisällön käyttöä kirjastoissa ja opetuksessa. Tilaisuuden juontajana toimi kirjastotoimen ylitarkastaja Mika Mustikkamäki Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintovirastosta.

Lehmätkin lentäis on blogi
Harto Pönkän esityksiä SlideSharessa