Hannu Häkkinen: Museoviraston kuvakokoelmien digitoinnista: käytännöt ja periaatteet

Livestream-tallenne Kirjastot.fi:n järjestämästä yleisille kirjastoille suunnatusta Yleiset kirjastot ja
aineistojen digitointi -koulutuspäivästä, jonka aiheena oli aineistojen digitointi. Päivän aikana kuultiin asiantuntijaluentoja muun muassa tekijänoikeudesta, yksityisyydensuojasta sekä eri sektoreiden digitointitoiminnasta. Koulutuspäivä järjestettiin Pasilan kirjaston auditoriossa 28.5.2015.
Tässä videossa intendentti Hannu Häkkinen Museovirastosta puhuu aiheesta ”Museoviraston kuvakokoelmien digitoinnista: käytännöt ja periaatteet”.

Museoviraston kuvakokoelmat

Kuvamiksaaja: Mikko Helander