E-aineistot näkyväksi kirjastotilassa -päätösseminaarin keskustelu

Livestream-tallenne E-aineistot näkyväksi kirjastotilassa -päätösseminaarista, joka pidettiin Pasilan kirjastossa Helsingissä 2.6.2014. Tässä videossa on esitysten jälkeinen keskusteluosuus. Osuuden vetäjänä toimi toimistopäällikkö Virva Nousiainen-Hiiri Helsingin kaupunginkirjastosta.

Helsingin kaupunginkirjasto – Yleisten kirjastojen keskuskirjastolla on palvelumuotoiluprojekti, jossa on perehdytty siihen, miten e-aineistojen näkyvyyttä kirjastotilassa voidaan parantaa. Projektissa työskentelee palvelumuotoilija Sanni Koffert, joka on käynyt tutustumassa erilaisiin kirjastotiloihin mm. Helsingissä, Oulussa, Lahdessa ja Turussa. Projektin päätöstilaisuudessa tehdään yhteenveto saavutetuista tuloksista.

Kuvamiksaaja: Panu Somerma
Kuvaaja: Mikko Helander