Aracelis Correa ja Téri Zambrano: POC-lukupiiri innostaa lukemaan

Youtube-videoiden tekstityspainikkeen saat esille käynnistämällä videon.

POC-lukupiirin perustajat Aracelis Correa ja Téri Zambrano pitävät esityksen ”POC-lukupiiri innostaa lukemaan”. Esitys on osa Lahden kaupunginkirjaston alueellisen kehittämistehtävän 18. ja 20.1.2022 järjestämää ”Vuoden 2021 lasten- ja nuortenaineistojen topit (ja flopit)” –koulutusta.

Vuoden alussa Lahden AKE-alueen lasten- ja nuortenkirjastotyön osaajat esittelevät totuttuun tyyliin vuonna 2021 ilmestynyttä lasten- ja nuortenaineistoa. Estradille pääsevät romaanit, kuvakirjat, pelit, helppolukuiset, sarjakuvat ja englanninkielinen aineisto. Esiin nostetaan kokonaiskuvaa edellisen vuoden julkaisuista, esittelijöihin erityisen vaikutuksen tehneitä huippujulkaisuja sekä herätetään keskustelua mahdollisista pettymyksistä.

Video on tuotu Kirjastokaistalle Lahden AKE:n YouTube-kanavalta.

Lisätiedot:
Esityksen diat
Kaikki koulutuksen esitykset
POC-lukupiiri Instagramissa
POC-lukupiiri Facebookissa
Lahden AKE: koulutusarkisto
Lahden AKE:n YouTube-kanava

Videon tuotanto: Lahden kaupunginkirjasto, alueellinen kehittämistehtävä