Aino-Maria Kangas & Lotta Luukila: Lastenkirjat esiin! ja Lukuklaani

Livestream-tallenne, jossa hankekoordinaattorit Aino-Maria Kangas ja Lotta Luukila Lastenkirjainstituutista pitävät esityksen ”Kaksi hanketta, yhteinen päämäärä – Lastenkirjat esiin! ja Lukuklaani”.

Lastenkirjat esiin! -seminaari pidettiin 11.4.2019 Helsingin keskustakirjasto Oodissa. Lastenkirjainstituutti otti lasten- ja nuortenkirjallisuuden näkyvyyden ja saavutettavuuden vuoden 2019 teemaksi. Lastenkirjat esiin! -seminaari esitteli Lastenkirjainstituutin teemavuoden projektit Lukemon ja Lukuklaanin. Kirjakori-tilastojen pohjalta luotiin katsaus vuoden 2018 lasten- ja nuortenkirjatarjontaan. Seminaari on osa Lastenkirjat esiin! -hanketta, jota rahoittaa Suomen Kulttuurirahasto.

Lastenkirjat esiin! -seminaarin kaikki esitykset
Lukuklaani