Mikä muutuu, jos sivuillanne on automaattisesti uuden videon tuovia upokkeita?

Mikä muuttuu, jos olette upottaneet manuaalisesti videoita sivustoillenne?

Jos teillä on Finna-sivustoillanne yksittäisiä videoupotuksia, niin upotukset pitää tehdä uusiksi Finnan uusien evästeohjeiden mukaisesti. Erikseen upotetut videot näkyvät jatkossakin videoina sivuillanne.

Videoita sivustoille jatkossakin

Meidän toivomuksemme on, että kirjastojen sivustoilta löytyisi jatkossa yhä enemmän yhteiseen käyttöön tuotettuja videota. Kirjastokaistan videot ovat myös teidän videoitanne. Upottakaa ja jakakaa siis huoleti jatkossakin ja olkaan yhteyksissä, jos on toiveita tai mieltä askarruttavia kysymyksiä.

Tietoa videoupokkeista Kirjastokaistan UKK-sivulla
Liikenne- ja viestintävirasto Traficomin tietosivut evästeistä
Ylen digitreenit: Mitä nettisivujen evästeet oikein tekevät?

Finna-ohjeistusta:
Evästebanneri- ja evästeasetukset