Upplevelserummet i Hangö stadsbibliotek: Berättelse i coronatid

När CC-knappen syns kan du själv välja textning.

Lyssna på en berättelse om livets fram- och motgångar! Berättelsen om en pojke och hans familj i både tur och oturen ger oss proportioner och framtidshopp i pandemitid. Berättelsen kan erbjuda ett sett hur man kan hjälpa barn att förstå  vad som pågor och diskutera undantagstider med barn.

Sagoberättaren, Agneta (Netta) Möller-Salmela, är specialbiblioteksfunktionär, berättare och läsinspiratör. Hon har utvecklat nya metoder för läsinspiration och har länge arbetet med att skapa det optimala samarbetet mellan biblioteket, skolorna och hemmen. Varje år träffar hon tusentals barn och unga i olika åldrar.

Hangö stadsbibliotek
Broschyren Hemmaläsningens möjligheter (pdf)

Produktion: Hangö stadsbibliotek, 2020

Delning och inbäddningskod

Om du klickar på -symbolen som finns uppe till höger i programmet hittar du knappar för att dela programmet samt en inbäddningskod . Om du kopierar och klistrar in koden på din egen sida, syns programmet där.

Programmet på kartan

Taggar