Seinäjoen kestävän kehityksen videosarja osa 6: Kirjasto on ekoteko

Kaupunkiorganisaation kirjastopalveluiden yksikkö kuuluu Seinäjoella sivistyksen ja hyvinvoinnin toimialalle. Kirjastoissa kehitetään toimintaa ja palveluita jatkuvasti. Kirjaston käyttö pohjautuu puhtaasti jakamistalouden ja ekologisuuden ideaan. Digitaalisuus on nykypäivää ja käytettävien ja lainattavien tavaroiden ja asioiden määrä kasvaa ajan tarpeiden mukaan.

Seinäjoen kaupungin kestävän kehityksen videosarjan kuudennessa osassa huomaat, miten merkittävä tekijä kirjastopalvelut on kaupungin kestävän kehityksen toiminnassa. Mitä kaikkea voikaan tehdä ja lainata Seinäjoen alueen kirjastoissa!

Video on tuotu Kirjastokaistalle Seinäjoen kaupungin YouTube-kanavalta.

Lisää videoita ympäristötyöstä ja kestävästä kehityksestä
Seinäjoen kaupunginkirjaston kotisivut

Kuvaus ja editointi: Samuli Kuusisto/HALO Creative