PiKe-webinaari #5: Kirjastokaistan hyödyntäminen kirjastotyössä

Livestream-tallenne, jossa Kirjastokaistan päätoimittaja, tuottaja Riitta Taarasti esittelee PiKe-webinaarissa Kirjastokaistastaa sekä kertoo siitä, miten kirjastoissa voidaan hyödyntää Kirjastokaistan ohjelmia.
Millaisia ohjelmia Kirjastokaista tuottaa? Mitä uutta Kirjastokaistalla on meneillään? Kuule miten voit hyödyntää Kirjastokaistan tuotantoa niin verkossa, kirjastotilassa kuin vaikkapa osana lukupiiriä.

Video on tuotu Kirjastokaistalle Pirkanmaan ja Keski-Suomen kirjastojen alueelliselle kehittämistehtävän, PiKen kirjastoklubin YouTube-kanavalta.

Lisätiedot:
Kirjastokaista
Kirjastokaistan Facebook
Kirjastokaistan Twitter
Kirjastokaistan YouTube-kanava
Kirjastokaistan SoundCloud
Tampereen AKE: akepike.fi
PiKen kirjastoklubin YouTube-kanava

Videon tuotanto: Tampereen kaupunginkirjasto, alueellinen kehittämistehtävä