PiKe-webinaari #3: Musiikki- ja mediaosaston uudet palvelut Tikkurilan kirjastossa

Livestream-tallenne, jossa palveluesimies Ville Karinen kertoo Tikkurilan musiikki- ja mediaosaston uusista palveluista ja uudistamisprosessista PiKe-webinaarissa 7.3.2018.

Tikkurilan kirjaston musiikkiosasto on ollut eräs Suomen perinteikkäämpiä musiikkiosastoja. Viimevuosina osaston palveluita on kuitenkin uudistettu ennakkoluulottomasti. Uudistamisen seurauksena osaston kävijämäärät ovat nousseet merkittävästi ja osaston toiminta on lähtenyt uuteen lentoon.

Video on tuotu Kirjastokaistalle Pirkanmaan ja Keski-Suomen kirjastojen alueelliselle kehittämistehtävän, PiKen kirjastoklubin YouTube-kanavalta

Lisätiedot:
Tikkurilan kirjaston Helmet-sivut
Tampereen AKE: akepike.fi
PiKen kirjastoklubin YouTube-kanava

Videon tuotanto: Tampereen kaupunginkirjasto, alueellinen kehittämistehtävä