Pelin paikka LIVE -streamsarja saa jatkoa

Kirjastokaistan ja Pelin paikan vuonna 2018 tuottama Pelin paikka LIVE -streamsarja saa jatkoa syyskaudella 2019. Toisella kaudella edetään samalla tutulla kaavalla, jossa peliasiantuntija Heikki Marjomaa vieraineen keskustelee pelaamisen ohessa pelien sisällöistä ja tarinoista vertaillen niitä muihin tarina-alustoihin. Ohjelmat lähetetään syksyn aikana suorana noin kerran kuukaudessa. Ne ovat katsottavissa tallenteena myös lähetyksen jälkeen.

Laita jo kalenteriisi syyskauden 2019 lähetyspäivät:
– ti 3.9. klo 17-19
– ti 24.9. klo 17-19
– ti 29.10. klo 17-19
– ti 26.11. klo 17-19
– ti 17.12. klo 17-19

Lähetysten aiheiksi on suunniteltu ainakin autojen rassaamista peleissä, sodanvastaista sanomaa, SciFiä ja kosmista kauhua. Lisäksi pikkujoululähetys tulee olemaan taas viime vuoden tapaan rennompi glögijuhla. Ilmoitamme tarkemmat tiedot ja vieraat ennen kutakin lähetyksiä. Tervetuloa siis taas Pelin paikka LIVEn mukaan tutustumaan pelien sisältöihin olitpa sitten konkaripelaaja tai olipa pelimaailma sinulle ennestään aivan vieras!

Pääset tunnelmaan tämän Pelin paikka -videon kautta!

Katso myös:
Kaikki Pelin paikka LIVE -tallenteet