Miltä Kainuu kuulostaa? Kirjaston tarinaradiosta se selviää

Kajaanin kaupunginkirjasto – Kainuun maakuntakirjastossa on meneillään Kirjaston tarinaradio -projekti, jonka päätavoitteena on laajentaa kirjaston tarjontaa verkkomaailmassa tuottaen sinne ääntä. Projekti alkoi toukokuussa 2012 ja sen on arvioitu päättyvän vuoden vaihteessa. Tuotamme yhteistyössä Kainuun kulttuuri-infon koordinaattori Lasse Lyytikäisen kanssa kainuulaisten kulttuurivaikuttajien haastatteluja sekä Kainuun museon johtaja Antti Mäkisen kanssa lyhyitä katsauksia Kainuun paikallishistoriaan. Kirjaston omista jutuista mainittakoon lukuvinkit lapsille ja aikuisille sekä kirjaston arkeen liittyvät juttuaiheet. Yhteistyökumppaneitamme projektissa ovat Kainuun museo ja Kainuun kulttuuri-info sekä Kirjastot.fi ja siellä etenkin Kirjastokaista.

Ensimmäiset ohjelmat on jo julkaistu ja paljon uutta on tulossa. Käykää kuulemassa miltä Kainuu kuulostaa!

Tarinaradio-ohjelmat Kirjastokaistalla
Tarinaradio-blogi