Lukukoira Sylvi tutustuu Ponkuun ja Peetuun – osa 5

On se vaan mahtavaa kuunnella, kun joku lukee ääneen hyvää kirjaa! Lukukoira Sylvi pääsee nauttimaan Ponku, Peetu ja helppo nakki -kirjasta! Tässä osassa kirja loppuu ja tarina ratkeaa. Tässä videossa osa 5.

Eräänä päivänä Peetun kodin oven taakse ilmestyy puhuva Ponku koira. Ponku käy muitta mutkitta taloksi. Pian koko Kivisaaren perhe on taivuteltu koiran puolelle ja Ponku ja Peetu perustavat etsivätoimiston. Ensimmäinen keissi on kadonneen keittokirjan löytäminen. Ponku, Peetu ja helppo nakki (Karisto, 2016) on kirjoittanut Aira Savisaari ja Mimmu Tihinen ja kuvittanut Lotta Kauppi.

Lukukoira Sylvi on töissä Kuopion kaupunginkirjastossa. Lukukoira auttaa ja innostaa lukemaan, se kuuntelee tarkasti, mutta ei piittaa virheistä. Sylvi pitää kirjoista ja kirjastosta, retkeilystä ja mökkeilystä ja on mielellään mukana monessa muussakin puuhassa. Tervetuloa seuraamaan lukukoira Sylvin vlogia!

Lukukoira Sylvi

Kuuntele Sylvin kanssa koko Ponku, Peetu ja helppo nakki -kirja
Lukukoira Sylvin vlogi
Lukukoira Sylvin Kuono kirjassa -blogi