Lukukoira Sylvi Leonardo da Vincin jäljillä

Vloggaava lukukoira Sylvi on myös mainio näyttelyopas. Tervetuloa Leonardo da Vinci -näyttelyyn, jossa Lukukoira Sylvi toimii oppaanamme!

Uudistetun Kuopion museon avajaisnäyttely kertoo suuren renessanssineron tarinan ennennäkemättömällä tavalla, yhdistämällä lisättyä todellisuutta, hologrammeja ja immersiivistä tarinankerrontaa. Kuopion museon näyttelyssä perehdytään erityisesti Leonardo da Vincin elämään, keksintöihin ja koneisiin. Mukana on niin käytännöllisiä keksintöjä kuin mielikuvituksellisia sotakoneitakin, tärkeimpiä maalauksia unohtamatta. Lentäminen kiehtoi Leonardoa, ja hän tutki väsymättä lintujen lentoa. Voisiko ihminenkin nousta siivilleen? L3DNARDO DA VINCI -näyttely on esillä Kuopion museossa 15.6.2021-16.1.2022.

Lukukoira Sylvi on töissä Kuopion kaupunginkirjastossa. Lukukoira auttaa ja innostaa lukemaan, se kuuntelee tarkasti, mutta ei piittaa virheistä. Sylvi pitää kirjoista ja kirjastosta, retkeilystä ja mökkeilystä ja on mielellään mukana monessa muussakin puuhassa. Tervetuloa seuraamaan lukukoira Sylvin vlogia!

Lukukoira Sylvin vlogi
Lukukoira Sylvin Kuono kirjassa -blogi
Kuopion museon kotisivut

Löydät tämän videon myös muista Kirjastokaistan kanavista:
Facebook-video
YouTube-video