Lukukoira Sylvi ja erilainen lukuhetki

Lukukoira Sylvi vieraiilee Jynkän uudessa kirjastossa. Miten Sylviltä onnistuu pin-koodin syöttäminen ja mitä kaikkea tekemistä löytyy Jynkästä? Ainakin siellä on paljon innokkaita lukijoita paikalla ja ainahan kirjastosta löytyy kivoja kirjoja!

Lukukoira Sylvi on töissä Kuopion kaupunginkirjastossa. Lukukoira auttaa ja innostaa lukemaan, se kuuntelee tarkasti, mutta ei piittaa virheistä. Sylvi pitää kirjoista ja kirjastosta, retkeilystä ja mökkeilystä ja on mielellään mukana monessa muussakin puuhassa. Tervetuloa seuraamaan lukukoira Sylvin vlogia!

Lukukoira Sylvi

Katso ja lue lisää:
Lukukoira Sylvin kaikki videot
Lukukoira Sylvin Kuono kirjassa -blogi
Lukukoira Sylvin videot YouTubessa
Lukukoira Sylvin videot Vimeossa

Löydät tämän videon myös muista Kirjastokaistan kanavista:
Facebook-video
YouTube-video