Krista Tuominen: Lahden kaupunginkirjaston Instagram-lukupiirit ja vinkkaus TikTokissa

Youtube-videoiden tekstityspainikkeen saat esille käynnistämällä videon.

Teams-tallenne, jossa Krista Tuominen Lahden kaupunginkirjastosta pitää esityksen ”Lahden kaupunginkirjaston Instagram-lukupiirit ja vinkkaus TikTokissa”. Esitys on osa Lahden kaupunginkirjaston alueellisen kehittämistehtävän 24.11.2021 järjestämää “Aineistojen avaamisen uudet ideat” –koulutusta.

Koulutuspäivään on koottu ideoita, inspiraatiota ja konsepteja, miten tuoda kirjastojen monipuolisia aineistoja elokuvista kuvakirjoihin paremmin esiin sekä luoda tilaa lukijoiden ja kokijoiden kohtaamisille.

Video on tuotu Kirjastokaistalle Lahden AKE:n YouTube-kanavalta.

Lisätiedot:
Koulutuspäivän kaikki esitykset
Lahden AKE: koulutusarkisto
Lahden AKE:n YouTube-kanava

Videon tuotanto: Lahden kaupunginkirjasto, alueellinen kehittämistehtävä