HelMet-käyttösäännöt Arvi Lindin lukemana lukemisesteisille

Kirjastokaista on tuottanut yhteistyössä HelMet-kirjaston kanssa HelMet-kirjaston käyttösäännöt ääneen luettuina lukemisesteisille. Keväällä 2014 uudistuneet säännöt on lukenut videolle arvostettu uutismies Arvi Lind.

Yhteistuotanto on osa HelMet-kirjastojen tavoitetta parantaa palveluidensa saatavuutta kaikille. Esteettömyyteen aletaan kiinnittää entistä enemmän huomiota esimerkiksi kirjaston verkkopalveluissa. Esteettömyyteen perehtynyt asiantuntija on mukana kirjaston verkkopalvelujen lähivuosina tapahtuvassa kehittämisessä ja uudistamisessa.

Voit nyt kuunnella Arvi Lindin lukemana HelMet-käyttösäännöt kokonaisuudessaan tai osina. Teimme myös videosarjasta mainosvideon, jota jakamalla voit vinkata sarjasta eteenpäin. Videot ovat saaneet innostuneen vastaanoton ja niistä on uutisoinut mm. Nyt.fi.

Sarjan mainosvideo
Kaikki HelMet-käytösääntävideot