Koirailijat tulevat lokakuussa

Jokainen koiranomistaja tietää miten suuri vaikutus koiralla on perheen päivärytmiin ja miten paljon koira ruokkii tunteitamme. Koirien ehtymätön into tutkia ympäristöään on hellyttävää samoin kuin se ilo, jolla ne ottavat kotiin palaavan omistajansa vastaan.

Koirailijat-sarja syntyi kunnioituksesta ja rakkaudesta koiraystäviämme kohtaan. Halusimme selvittää miten koirat vaikuttavat kirjailijantyöhön ja kokevatko kirjailijat koiransa myös luovuuden lähteeksi. Tapaamme Koirailjat-sarjan pilottikaudella kolme kirjailijaa lenkillä lemmikkeineen ja kuulemme miten lemmikki heidän työhönsä ja päivärytmiinsä vaikuttaa. Katkaiseeko lenkille lähtemisen pakko kirjoittamisen flown vai onko koiran kanssa ulos lähteminen piristysruiske, joka saa mielessä pyörivät ideat kypsymään?

Seuraa Kirjastokaistaa ja tapaa kirjailijat koirineen. Pilottijaksoina tuotetut kolme osaa julkaistaan Kirjastokaistalla ja Kirjastokaistan Facebookissa keskiviikkoisin viikon välein lokakuussa. Te päätätte tämä pilottikauden jälkeen tuotammeko Koirailijoita lisää!

Tervetuloa mukaan!
Sarja Kirjastokaistan Facebookissa alkaen 4.10.
Sarja Kirjastokaistalla alkaen 4.10.

Kuva: Panu Somerma

– Riitta Taarasti, 18.9.2017 –